Damen med personlighet

2011-10-04 20:40:47 / 1 kommentarer ..


Red till travbanan idag med Donna och tog nån trav och galopp (vågar inte rida i skogen då det är älgjakt), hon kändes såå fin. :D Det är så kul att det går framåt nu. Och som sist efter det hade gått jättebra ville hon ju fortsätta galoppera, så hon började med sina megaskutt och taggade upp sig. Men jag ville att hon skulle lyssna på mig, så jag lät henne inte galoppera då när hon gör så. Pratade lugnande med henne och efter en liten stund blev hon lugn :D då travade vi av en bit, så duktig tjej! Gick mycket bättre än förra gången då hon inte alls ville lugna ner sig och bara taktade.

Jag sa till henne att bara hon lyssnar på mig får hon galoppera, och att det blir mycket bättre då. Plus att hon får maaassa beröm då. ;) Hihi, glad tjej blev hon allt. Hon är så söt, man kan inte annat än att tycka hon är rolig ibland. Hon har då sina egna åsikter men vill ändå vara till lags. :D



Det har varit lite dålig uppdatering från min sida nu, men det ska det bli ändring på. ;) Har haft så fullt upp bara. Och jag fastnade på den där listan vid punkt 10 där jag skulle skriva ner 10 saker ni inte visste om mig. Det var jäkligt svårt, haha. Jag kan inte komma på något ni inte vet om mig hästrelaterat. :O

Ikväll ska jag mysa ner mig i soffan med tända ljus tillsammans med min kära Kim, och titta på film som vi hyrt idag. Vi firar nämnligen 7 år tillsammans idag. :)





Kommentarer

måste bara påpeka.. gud vad snyggt pannband!!

2011-10-04 22:09:17
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!