Äventyrlig ridtur

2011-10-17 00:26:43 / 1 kommentarer ..


...Haha, ja det kan man ju kalla det. ;) Jag red ut idag tillsammans med Tina och Berrabus, vi red mot travbanan och upp till långa vändplan (dock inte hela vägen). Som sagt är det ju älgjakt nu, och pågår till slutet på oktober. Men eftersom vi inte såg några bilar i närheten så red vi upp till vändplan ändå (trots att endast travbanan är säker), vilket jag förstod att var en dum idé. Men, vi fick en härlig galopp där :) och sen vände vi, allt var lugnt och gick så bra till vi kom ner från backen.

Då hörde vi en hund som skällde och kom närmare och närmare hördes det som, just då mötte vi en bil som körde emot oss och det var antagligen jägaren. När vi ridit ca 50 meter bort small det, och det lät verkligen högt och NÄRA, både Berrabus och Donna blev rädda och även jag och Tina. Men bara för stunden, sen var dom lugna och fina igen. :) Tack och lov att vi vände när vi gjorde det!


Kommentarer

Men dom skjuter ju inte hur som helst. Dom är nog ganska säker på att det är en älg dom beskjuter när dom väl skjuter :-)

2011-10-17 08:54:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!