Bloggtävling - Bästa hästvårbild

2011-04-07 20:59:22 / 1 kommentarer ..




Nu kör vi igång våran första tävling :D låter inte det roligt? Tävlingen går ut på följande, skicka in din bästa hästvårbild till [email protected]. Det kan vara du och din häst eller bara din häst, men det ska vara en vårbild. Observera att bilden måste vara tagen av dig, man får alltså inte ta en bild från google eller liknande.

Ni har på er fram till lördag den 23:e April att skicka in era bidrag. Sedan kommer vi se ut de 3 finaste bidragen som kommer publiceras på vår blogg, då läsarna får chans att rösta ut det vinnande bidraget fram till lördag den 30:e April då tävlingen avslutas. Förstoringen kommer senast 31:a Maj!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA (Läs noga):

- Skicka in din bästa hästvårbild till vår mail: [email protected]
- Kopiera bilden ovan och lägg ut den på din blogg/bilddagbok och länka till det här inlägget
- Följ oss via bloglovin (ger extra vinstchans)
- Kommentera detta inlägg med för- och efternamn, e-postadress och länk till inlägget där du lagt ut bilden


Lycka till!




Kommentarer

Jag är jättegärna med och tävlar! Jag har mejlat bilden.



Och så länkar jag här: http://linneatavlar.blogg.se/2011/april/tavling-hos-sundsvallsryttarna.html#comment

2011-04-09 10:16:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Sidan ses bäst i Google Chrome
  I upplösningen 1680x1050



bloglovin

bloglovin


Emma heter jag och är 26 år. Glad och busig tjej som bor med maken och dottern, 1 hund, 1 katt och 7 hästar på vår hästgård någon mil utanför Sundsvall.

Mitt namn är Caroline och jag är 23 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och fotografering. Utbildad kock och bor i Sundsvall tillsammans med min pojkvän och två kattor.


Antal besökare online just nu:

Text om dig själv kan du skriva här, även sätta in en bilkod


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!